12 Ağustos 2010 Perşembe

DIP ME ''Meşru batırmalıklar''




DIP ME de ne şimdi?? diyenleriniz vardır kesin.

DIP ME,  İngilizce ''batır beni'' demek. Biz onlara ''Meşru Batırmalıklar'' diyoruz :)


 İşte DIP ME bunlar :) 


Öyle uzun uzun anlatmaya hiç gerek yok. Tüm detayları ta’rif-i kullanım'da göreceksiniz nasılsa.

Nasıl mı çıktı bu fikir?

Bundan birkaç sene önce, her zaman yaptığım gibi, o siteden bu siteye, kafa dağıtmak için dolanırken rastladım onlara.
İlk, çekik gözlü bir firmanın yaptığı tasarımlarla karşılaştım, bir süre sonra da Alman bir firmanınkileri gördüm.
Görür görmez aşık oldum! Bayıldım bu fikire...
Herşeyden önce çook eğlenceliydi!

Amaaa bu yeter mi Selin'e : YETMEEEEEZ!!
Her zamanki gibi, iç geçirip ''ah be-ah be'' diye diye, elalemin yaptığı o işleri ben yapsaydım hayallerine başladım.
Elimde değil, durduramıyorum kendimi...:(
Her gördüğüm şeyi ''keşke şöyle olsaydı'' diye eleştirmekten, kafamda yenisi üretmekten alıkoyamıyorum...
Başkasının tasarımını beğenmemek, eleştirmek niyetinde asla değilim.
Valla masumum Hakim Bey!!!

İngilizce'de bir laf vardır:
LET OTHERS SEE THROUGH YOUR EYES diye..
Çok severim ve çook doğrudur.
Herkesin bu dünyaya bakışının, algılayışının farklı olduğunu düşünüyorum.
Olmalı da!
Yoksa başka türlü bu sıradanlıktan kurtulamayız...

İşte DIP ME'ler böyle çıktı.
Benim onları görüşüm, aklımda binbir türlü şekliyle hayal edişim...
Sonra da en önemlisi, 6 tane zombie civciv'imin o muhteşem yaratıcılıklarıyla... yorumlarıyla...

Bizden tipler olsun istedik.
Herkese, her yaşa hitap etsin.

Hani kısıtlamaları sevmiyoruz, herkes özgür olsun istiyoruz demiştik ya,
işte o yüzden, elalemin yaptıkları sadece çay'la sınırlı kalırken :)
Bizimkiler coştu da coştu!
Her yere kondu resmen!
Kahve fincanlarına...
Rakı kadehlerine...
Süt bardaklarına
Pipetlere...

Kısaca, istediğiniz her yerde, her an sizinle birlikteler artık!
 
DIP ME'lerle tanışmak için sizi hemen SHOP'a alalım.



Keyfini çıkartın yeni dostluğunuzun.
Bir de, hangi yaşta ve nerede olursanız olun: EĞLENMEYİ UNUTMAYIN :))

POSHÇAKALIN Poşicanlar...

xoxo
Selin.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder